clair

Alla inlägg under augusti 2012

Av Blogg - 27 augusti 2012 17:35

NNNNEEEEEJJJJJJ!!!!första gick super bra.

Jag åker buss varan vecka.Det är kul.Då hinner jag gå till kiosken.

Och köpa lite godis.mmmm     GODIS!!!

Men nu har det inte hänt nåt konstigt med msp.Bara som vanligt.Det tycker jag är bra.

Fast man blir ju fortfarande.Det var en gång jag skrev i ett forum och det sista jag skrev var "om ni vill alltså".

Jag var liksom bara vänlig.Ska man verkligen bli till sag för det??

Svara i min lilla fråge ruta.


Bye bye.

Av Blogg - 22 augusti 2012 20:32

Hej det jag angie15 clair's bästis i msp jag ville bara skriva att

Clair 'är en av mina bästisar i moviestar oc tackar henne för det :)


 

JA!

Av Blogg - 22 augusti 2012 20:10

Tack så mucket min kära bästis och desinger Angie15!Tur att jag har dig i mitt lilla ensama liv.Jag började skratta av glädje över hennes jobb!YOU ARE BEST ANG!!

I LOVE YOU!Men inte på det sättet!


Hejdå!


Text:clair


Desing:Angie15


SES!

Av Blogg - 7 augusti 2012 19:18

Hej åter igen.Nu har jag frågat 2 MSP spelare och dem säger så här.


Fråga1:Har du nåt i mot om man skriver "pizza"?

 Britnis bers svar:Nej det har jag INNNNNNNNNTE!

Fråga2:Vad tycker du är sämst med Msp?

Alex...cools svar:Jag spelar inte så mycket.


Det var idag.Snart kanske kommer skvaller.


Det var clair.Adjö

Av Blogg - 7 augusti 2012 14:26

Nu har jag frågat en nnan MSP spelare.Datahund.Detta är mina svar från henne.

Fråga1:Vad tycker du om det nya MSP?


Svar:Alltså,jag tycker väl det är helt okej.Men jag blev ganska sur när de tog bort gästboken och alla mail...Jag hade mail som verkligen vill spara.

 Det var från datahund.

Jag skriver mer sen.

Av Blogg - 7 augusti 2012 14:14

Hej jag har frågat en av det mest berömda MSP spelare.Här kommer svar och frågor.


FRÅGA 1:Hur tycker du om det nya msp?

SVAR:Mycket saker har blivit bättre.Vissa saker har blivit sämre. D:

FRåga 2:Har du något  problem om man skriver "pizza"?

Svar:Jaa.Det går inte skriva en poppis maträtt.


Det var min MSP artikel.


HEJDÅ!

Hej

Av Blogg - 7 augusti 2012 09:31

Jag tycker msp har blivit väldigt konstigt.

Dem överdriver väldigt mycket!!!

Msp böjar inte bli kul mer.

En massa regler(men vissa regler är bra t.ex ge inte ut lösenord ellerskriva svärord)!

Man får väl skriva vad man vill förutom svärord.

Om ni gillar mitt inlägg skriv då på msp eller komentera.


Hejdå!


Det står hejdå.

Av Blogg - 6 augusti 2012 16:42

PIZZA!!!!Alltså får man inte skriva "pizza"på msp?Det är helt galet!!!Jag gillar ju pizza!!!    De överdriver faktiskt lite grann.Eller vänta.....MYCKET!Bara för det är Italisk mat behöver man inte bli så sur!!Alltså massor gillar ju pizza!Men jag gillar gurka också..mmm!!Men det är jätte många som gillar pizza.Alltså man kan ha vad som helts på!Men det skulle vara kul att ha en maass a sötsaker på pizza!T.ex glass,gfodis,jordgubbas och så vidare..

Men då vad väl allt då!


BYE BYE!!


Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards