clair

Alla inlägg under september 2012

Av Blogg - 28 september 2012 10:39

Jag vet som var lite taskig mot mig och skrev elaka saker om mig.Han ringde igår och sa att han var jätte ledsen och sa förlåt.Han går i min skola och han ska säga förlåt mot öga och öga.Det var en grej som hände i min förra skola.

Ja då ses vi.

Och ett tips som ni som känner att ni har gjort nåt mot nån annan säg förlåt.Och att du inte menar det då blir hon eller han jätte glada och ni blir sams.


Tack och hej lever pastej.

CLAIR! :)

Av Blogg - 27 september 2012 17:29

Alltså så omoget. Ja, jag vet jag är lite mullig (jag tycker det är inte kul att säga tjock). Men alltså förolämpningar på datan eller öga mot öga. Man ska aldrig göra så! Om man fejkar att det är nån annan eller är nån på riktigt och man kanske skämtar t.ex "så smal du är" är det en komplimang eller en förolämpning? Vissa skämt kanske är så här "Så fet du är" är det ett skämt eller alvar? Gör gärna en kommentar. Jag blev retad när jag var liten. En tjej som var ett år äldre än mig var taskig och sa så här "Clara färdiga gå". Jag heter ju Clara. Men när jag gick i 3:an eller 4:an sa de så här "Clara klarar allt". Det blev jag glad för. Då blev jag jätte glad :)  


Då var det allt för idag. Hej då! 


Av Blogg - 26 september 2012 19:17

Som alla vet har ju kissy gjort en ny gubbe.

Hon heter <missykissy>.

Det är en jätte stor nyhet nu på msp.


Jag har inte varit inne på jätte länge.


Så hejdå. 

Hej

Av Blogg - 15 september 2012 08:21

God morgon morgon läsare...Fortfarande moron tröta?INTE JAG!Pigg som.....Ja,det var någon fisk i alla fall.Nu





            HEJDÅ!!




Puss och kram CLAIR!  

Av Blogg - 14 september 2012 17:21

Förlåt att jag inte har hunnit skriva så mycket på bloggen men jag har pluggat.Det gör man faktiskt i femman.Men  låt mig leva livet.....Alltså menar jag sova,äta,sova,äta,plugga,sova och äta..Men en liten hemlis mellan oss(ni läsare okej?).Jag leker med    MONSTER HIGH DOCKOR!!!Så tänker ni någ så här  "Va en tjej som går i femmman och är 11år leker fortfarande.DEt är inte klokt!Sök hjälp Clair"Men nu är jag i alla fall vad ni ska säga på MSP och mina klass kompisar..Men jag vill känna mig UNG igen okej...För jag börjar kalla mig själv "käring"..Men Om det där dockerna så fick ni i alla fall reda på det jag gör....Okej,men de är ju svin coola!I LIKE MONSTER HIGH!Jag har sex plus en med en av brutan ben så sju stycken har jag.Jag har FRankie,Jackson,cleo,Deuce,Torilaia,Opereta.


BYE BYE!!

Av Blogg - 4 september 2012 15:04

Idag har varit en toppendag i skolan!!!Sista  lexionen  hade vi matte.MED BÄRRBARADATORER!!Och det gick bra på so:n och skrev jävligt mycket om Ryssland.En hel sida..Och sen var det god mat...Ni kanske inte gillar det men jag gillar det...KROPPKAKOR!!!Mmmmmmmm.......


Det var allt för idag HEJDÅ!!!

Av Blogg - 1 september 2012 19:22

Hej!Nu är det tredje skol veckan.TRIST!!Men ändå kul.Fi har fått en ny klasskompis.Han verkar cool.....

Inte min typ deräkt(vet inte hur man stavar ordet) om ni tror det bara.

Det var allt!


BYE!

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards