clair

Alla inlägg under januari 2013

Av Blogg - 23 januari 2013 18:32

Hej.Jag har haft skit kul med min PV!Love him!

Sen fick han veta min bakgrund i mitt lov.Och det får ni också göra..

Jag har varit halv döv så jag pratar iblan inte ren svenska.Och sen fick jag hjälpa(det var liksom en skola som hade det svåt,och ja...Jag var äldst)dem blyga.Och konstigt nog är jag blyg.Jag vet inte hur.men det är så bara..

men jag gillar människor.Vissa är väldigt trevliga.När vi hade badat så bastade några tjejer och jag.Sen var en jätte trevlig dam börja prata...MED OSS!Det var väldigt trevligt.

Och idag fyller min bror år!GRATTIS RASMUS76!Gratta han gärna på MSP!


Från clair.


Till läsararna. ;)

Av Blogg - 22 januari 2013 18:25

Hej.Jo,imorn den 23/1 fyller min bror år!10 år!YIPPI!

Jag önskar dig ett stort grattis!

Jag har inte så mycket att skriva men jag tänkte att min pojckvän ska komma hem till mig imorn!YIPPI!

Det blir kul.Och nu har Ondska och kärlek.Del 7 säsong 2 kommit.YIPPI!Hoppas ni gillar den. :)Alla som går på Msp.

Ha en fortsatt dag.Mammas pV ska sova över nästa helg när vi är hos henne.

Bye!Ha en fortsatt trevlig kväll.

Av Blogg - 18 januari 2013 17:53

Hej.Nu är det så spännade mina fyra bästa vänner kommer på mys party!!YEAH!

Hoppas ni också har en toppen fredag! :)

Och en av mina kompisar har frågat om jag gillar halsban och blått och orange tillsammans.Man kan ju säga ungefär fast jag ser mig framför mig och det blir sketa snyggt!(Ja,jag skrev "sketa"för det låter trevligt men det låter konstig!)


Hejdå!


Ps,detta var en mina kortaste inlägg denna månad(tror jag)..

Av Blogg - 14 januari 2013 15:57

Hej.Ja,texten stämmer.

Jag vill bara att hur stor,lång,smal eller inte så snygg.Uppskata dig själv.

Bry dig inte vad folk säger om hur du ser ut.Du ska iaf gilla vem du är.

Och alla har en talang.

Min pappa erbjude mig att åka och göra vattenjumpa.Jag vill inte först.Men det var för mulliga barn(jag gillar inte att säga fet eller överviktig).Men han tänkte på mitt egna bästa.

Jag känner nästan att jag nästan gråter.

Men jag börjar titta på dator!Snart har jag kanske nästa vecka eller nästa månad.


Så kom ihåg detta.

Tyck om dig och uppskata dig själv hur än du ser ut.För alla har en talang.


HEJDÅ!

Av Blogg - 11 januari 2013 18:56

Jaja!Jag vet jag börjar bli stor och snart ska jag ska mig en laptop!!!

YES!!!

Det ska bli kul faktist.Ibalnd är det skönt att bli stor.   

Och nu tittar jag på Family Guy.

 

Hejdå för att nu ska jag ska åt familjen Griffin på sex:an.

Hejdå!


Av Blogg - 8 januari 2013 17:41

Hej.Jo ni vet FB(facebook) och här (www.clair.bloggplatsen.se...Jag tror alla vet faktiskt)

Ja,ja...FRÅGESTUND!!!

Med video.O yeah!Alla behöver ju det.NU har jag liksom bloggat ett halv år(tror jag) och då är det ju dax för fråge stund som jag har längtat så länge på!

Bara sök på facebook Clara Eliasson.Tänker göra en ny inlogging...

Okej?DEn ska liksom heta Clair den bäste!

Ne...DEt jag vill bli kallad på moviestar är Clair Star(Star är efternamnet).

Ok?


BYe bye!

Av Blogg - 8 januari 2013 17:33

Hejhej!Tack för alla fina kommentarer och frågor.Förutom med min kille?En fråga.Är du tyst än?För att jag vill inte starta bråk mellan oss.

Okej.Jag fyller år om 9 dagar.Idag(nu när jag skriver)är det den 8/1-13.

och då blir jag tolv!Och jag e några månader äldre än min kille.

Och mamma har fått en kille också(tror jag).

Han har 150 kosor.Jag tror hälften är kalvar.(räkning?)

Och jag kan tecken språk.

Då när jag skriver mitt namn sen ett hjärta och sen hans namn.

DEt var idag.Och detta har jag nog skrivit på 30-40 sekunder!

Coolt!


HEJDÅ!!!!!

Av Blogg - 4 januari 2013 22:01

Jo,vid några/någon säger min kille e sketa ful.Folk säger att vi passar bra ihop.

Och jag gillar han.

Asså,ni som tycker han inte e så snygg.Håll det för er själva.Jag vill inte han ska bli ledsen.

Okej??

Okej,det var bara det.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards