clair

Alla inlägg under februari 2014

Av Blogg - 15 februari 2014 15:13

Hej!

Jag vet att det TUSEN år sen jag la upp ett inlägg..

Men jag ska försöka vara duktig..Men ibland glömmer jag bort bloggen...

Och glad alla hjärtans dag...I efter skott...

Och jag var utan pojckvän men som tur har jag iallafall as gryma vänner! Tack för ni finns   

Puss från mig  


Och vi åkte skridskor igår..Jag ramla bara EN gång!Vi var där ungefär två timmar med hela mellanstadiet.

Och sen fick vi gå hem tidigare(tack som mycket,kära lärare(du kan också få en puss på måndag)).

Och jag gick hem ensam...Och när jag kom fram till längenheten upptäckte jag att jag hade glömt nycklen...I lägenheten...BRAVO! Så jag fick gå till mammas jobb och gå hem med min bror(som lämna sina grejor där).

Och som tur låg mina nycklar där!!

TACK JAG!!

Och sen börja jag äta.


Och idag titta jag,min bror och mamma på "The lego movie".På bio ;)

Den var rätt bra faktiskt..Flina nån gång ibland.

Det bästa var slutet..Delvis att den var slut så jag fick komma hem och skriva lite.

Men slutet var FAN bäst!

Jo,det är en pojcke som leker med sitt lego i källaren.

Och då säger pappan att hans lilla syster måste vara med att leka.

Och då säger en lego sak"Hej vi kommer från världen duplo,och vi ska förstöra eran värld"

Jag höll på att ramla av stolen! Inte visste jag att duplo kunde vara så våldsamma!


Och just det!

Jag tänkte ha en ännu en frågestund.

Som jag på Videofyme och på bloggen.

Mitt namn på Videofyme Clair.


Ses senare!    

Av Blogg - 8 februari 2014 10:45

Hej!

Ja jag vet..Det var ett tag sen..

Och jag tror alla vet att jag är emot mobbing.

Det var en tjej som hete Amanda Todd som blev nätmobbad.

Hon kom från Canda. 

Det var en kille som övertalande henne att visa hennes bröst. Hon gjorde det. Och han tog kort på det. Han la ut det på FB(tror jag). Och där efter blev hon utfryst av alla.

Och har skärt sig. Fem veckor senare tog hon självmord. Här ska ni få se videon innan hon tog sitt liv.


Jala til

Jag la till en liten extra video med lite sorgsen musik. För detta är hemskt!

Hoppas ni förstår hur hårt det tog på henne! För detta kan inte kännas bra för honom som gjorde det där.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards