clair

Direktlänk till inlägg 30 juni 2014

Tävling Dressed 2 kill

Av Blogg - 30 juni 2014 10:39

Hej hej!

Jo,jag har deltagit i en tävling.

Som MoaMurdress har gjort.

Där ni kan delta i en tävling där ni kan vinna 3 svincoola tröjor, men får bara välja en tyvärr.

Och om du vinner medföljer även en autograf från henne och en presonlig hälsning.

Tävling är rätt så lätt, du behöver bara välja en tröja. Videon, hennes blogg och webbsidan med tröjorna kommer finnas lite längre ner i inlägget.

Hon kommer utnämna vinnaren om en vecka(hon la ut detta 29/6).

Och vinnaren kommer presenteras på hennes blogg(som kommer finnas därnere).

Lycka till hörni :)

Allt ni behöver veta finns på hennes blogg+video


Hejdå <3


www.epicfaiil.se

dressedtokill.se

www.youtube.com/watch?v=aZ8Q/HTjr8Q                 

(kanske skrev fel på video addresen men videon heter "Giveaway dressestokill.se")                                                                                            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Blogg - 18 juni 2016 21:32

Till er alla som skriver kommentarer eller frågor gör det på min nya blogg, vissa kanske förstog det men ifall ni skulle göra det så vet nu. Är ändå aldrig inne på denna förutom typ en gång i månaden. ...

Av Blogg - 19 mars 2016 21:36

Som ni har märkt har jag inte lagt ut nåt sen 2014... Det är 2016... Jag är 15... Jag går i åttan... Jag är singel as fuck... Typ, jag vet inte jag är förvirrad....  Men jag är inte död! Mitt liv lever vidare i en blogg som heter  "thenerdies...

Av Blogg - 19 mars 2016 21:31

Som ni har märkt har jag inte lagt ut nåt sen 2014... Det är 2016... Jag är 15... Jag går i åttan... Jag är singel as fuck... Typ, jag vet inte jag är förvirrad....  Men jag är inte död! Mitt liv lever vidare i en blogg som heter  "thenerdies...

Av Blogg - 3 november 2014 17:34

Hej,kort info! Jag har blivit väldigt aktiv på Twitter(ni vet, den blå fåglen). Så dem som vill följa mig på Twitter heter jag Clairblogg. Sen Ask.fm heter jag Clair12   Ha en trevlig dag ...

:D

Av Blogg - 27 september 2014 16:41

Hej allihopa! :D Idag är det lördag. Det har hänt mycket nu... 1.Jag har blivit JÄTTE förskyld. 2.SD(svergie demokraterna) kom på tredje plats med 13%. Jag börjar undra vad som har hänt med svenska folket. Verkar som 13% är rasziter(kanske in...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards