clair

Alla inlägg under december 2013

Av Blogg - 31 december 2013 16:13

Hej allihopa!

Idag är det ju nyår och snart måste jag åka och titta på fyrverkier(stavning?).

Och varför jag tänkte lägga upp detta inlägg var ju för att önska er en god fortsättning och GOTT NTT ÅR!

Och sen tänkte jag lägga upp denna fina klipp från Abba!

Och jag undrar:Vad har ni för nyårs löfte?

Jag har inget i alla fall!

Ja,gott nytt år allihopa!

Puss Clair       

Av Blogg - 22 december 2013 14:02

Hejsan!

Visa vet att jag ÄLSKAR sims 3 och därför ska ni få se en video med sims och jag tänkte lägga upp samma klipp på min sims 3 blogg som heter www.thesimsstore.bloggplatsen.se

Hoppas ni gillar klippet   


tyvärr är texten på ett annat språk vet inte vad men hoppas ni gillar det :) Och även låten"All I want for christmas is you" GOD JUL!!!

Av Blogg - 21 december 2013 17:39

GOD JUL ALLIHOPA!
Om tre dagar (jag har två jular skit i det) är det jul och då är det enda positiva med skilda föräldrar är att man får dubbelt så många julklappar. Jag vill inte vara elak och skryta men det är ändå lite jobbigt med skilda föräldrar.
Nu har nog många jullov och alla tycker det är så skönt att ha lov. Och vi har ju två traditoner. Nyår och julafton. Men alla firar inte jul. Jag tror det muslimer jag är inte så säker.

Jaja God jul allihop! <3

Hey

Av Blogg - 15 december 2013 09:48

Nu är det snart jul (yeah!)
Om nio dagar faktiskt. Och nu har jag önskat mig faktiskt "tjejiga"saker.
Faktiskt har jag önskat mig the sims 3 spel. Jag har ju en thesims3 blogg så om ni vill kan ni kolla på den länk finns här: understruken text www.thesimsstore.bloggplatsen.se

Nu åker jag till Kalmar (bloggar på mobilen så det blir inte så jätte bra). Och jag har köpt julklappar så nu behöver jag inte tänka på det.

God jul och gott nytt år
Hoppas ni får en bra jul och ett spännande år ;)
/Clair

Av Blogg - 1 december 2013 11:26

Hej allihopa. Nu har jag gjort min önskelista för att det är snart jul!!YEAH!

Var det någon som såg julkalendren i dag? Det gjorrde jag! Det tråkiga med det var att det var lite kort jag skulle tycka att den skulle vara 20 minuter men jag tror den blev 5-10 minuter.

och sen tror jag att dem råka avslöja lite med den där stärjan(stavning?glömt bort hur man stavar det XD).

Adja och den där farmorn verkar lite sur och buter. Jaja glad första advent gott folk!

Och nu börjar jag skriva manus till mitt för vlogg/sketch video. Men det kanske kommer nästa år i vår/sommar för att jag ska springa. Utan jacka så ja det blir kallt. Här nere vid oss är det 8 grader! Varmt asså för att vara i december och i fredags snöade det lite men inte mer. Och om en månad fyller jag år! Då fyller jag tretton! YIPPI!


Ses hörni

BYE!    

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards