clair

Alla inlägg under maj 2014

Av Blogg - 29 maj 2014 08:41

Hej!

Innan jag börjar denna LP ska jag bara berätta reglerna.


Till att börja med är att du ska ha en kvinnlig sim som är helts ungdom(inget måste) så har hon tid att få barn. Vilka egenskaper som helts. Detta är grundaren alltså och hon får bo vart hon vill men får INTE flytta ut.

Nu till reglerna.

1.Hon får bara gör barn med en kille, alltså hon får gör barn med en kille. Det gör inget ifall det blir tvillingar/trillgar.

2.Grundsimmen får lämna får huset för att träffa killar.

3.Bebisar får fylla år när den har lärt sig gå på pottan, lärt sig prata och gå.

4.Tonårigar får ska deltidsjobb oavsett vilken kön de är.

5.Barn och tonåringar får fylla år när de har fått MVG och hamnat på hederslisatan.

6.Du får anställa hembiträde, om de tar hand om barnen får du säga till.

7. Mamman får inte ha något jobb.

8.Man får inte beställa barnvakt.

9.Du får inte äta äpplen eller meloner för att bestäma kön.

10.Grundaren får inte gifta sig.

11.Grundaren får flytta ut om hon inte skaffa barn längre.

12.Barnen får inte skickas till internat skolor.

13.När barnen är ungdomar får de flytta ut och skaffa jobb, men inte bor i det aktiva familjen.


När den yngsta dottern dotters tur att bli grundare.


Hoppas ni kommer njuta av denna utmanningen som jag kommer göra.

Jag gjorde det igår, men min dator stängdes av :(


Ses! <3

TS3

Av Blogg - 28 maj 2014 21:56

Hehej!

Som i föra inlägget skrev jag att detta skulle bli både en TheSims blogg och "vanlig" blogg.

Men idag har det kommit ut en ny TS¤(The sims 4) video! Det visar mer hur man kan bygga hus. Det verkar lite kompiserat, tycker jag men jag vet inte vad ni tycker. Och jag ska göra en 100 babies challenge och ska förska lägga upp det på bloggen, så jag hoppas ni kommer gilla klippet och förhoppnings vis berättelsen.

Njut nu bara och lär er mer om TS4(visste inte riktig hur jag skulle formulera det, men det blev så typ) :)

Av Blogg - 23 maj 2014 06:38

Hej hallå!

Okej..Ni vet att jag brukar berätta hur min vecka har varit? Det är en ny grej jag gör nu...

Men nu ska jag ska berätta vad som hände igår/torsdags.


Morgon:Mina kompisar kom nyss från bussen och killarna spela fotboll(shit jag blir bara skakis när jag tänker på det här!) och så bang! Dem råkar skuta i en glasruta! Ingen blev skadade som tur var! Men två tjejer fick gå till skolsystern men det var inte så alvarligt.


Lunchen:Jag och min kompis skulle skrämma mina två kompisar som kom ut lite senare, sen sa jag"Kolla, nyckelpiggorna skapar mirakel!". Vi titta och vi gapp skratta och filma! Sen kom de två andra och såg det. Sen gick vi gapskrattade därifrån och berätta till andra som tyvärr inte skratta.


Idag:Idag ska vi träffa vår nu klass. Ha bara 40 minuters syslöjd. :(

Sen ska vi träffa klasskamraterna :D

Sen efter skolan på eftermiddagen ska vi på klassresa!! Jag längtar as mycket! En hel helg med nästan alla i klassen.


Förgår:Jag skulle springa till mina kompisar sen kom en **** fotboll framför min fot! Och så på asfalten också, så nu kan jag inte springa normalt, böja.. 


Ja, jag vet att det kom i fel ordning(speciellt den sista) hoppas nu har en toppen helg!

Och glöm inte morsdag på söndag (fortfarnade skakis, efter jag skrev om fönstret) ;)

Hejdå 

Av Blogg - 14 maj 2014 18:31

Nämen halloj!

Jo,snabbt om skolan!

4 veckor kavr till skolavslutningen(YYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEESSS
SSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!)!!!!!!!!

Vi har biologi nu,så ni kan ju gissa vad vi har nu...

Nej inte kroppen utom...Sex och samhälle(jag minns inte det sista var, men jag tror det är samhälle...).

Först prata vi om vad det innebär och sen när den sista handen var uppe så börja hela klassen skratta. Okej, nästan alla. Jag skratta faktiskt.

Men sen sa vår lärare det är pupertenten osv.

Så vi såg på "Naked" med rätt så bra tecknat men hemsk dubning! Jag skulle hellre höra den på engelska med översatt text. Men det var två killar. En av dem svettas sjukt mycket så det en översvämmning(jag skojar inte, titta själva!) och en som börja få hår och så växte det ännu mer! 

Och dubingen kanske inte var så dålig ändå.

Och såklart blev alla killar ledsena för att det var ju inget om sex.


Och nu har jag bestämt att jag ska blogga om sims och andra grejor om sims.

Så det kommer berättelser, tips och annat :)


Vi ses 

Puss   


...

Av Blogg - 9 maj 2014 17:03

Hej!

Kom inte på någon replik så det blev så...

Ja,idag är jag ensam hemma. En fredags eftermiddag, vid datorn.. Spela sims förut men jag dampa sönder(har ingen aning,kommer nog ha mens nästa vecka XD)men jag blir typ så...Ibland,ofta?Inte vet ja!

Men jag har haft en rätt okej vecka.

I måndags var ungefär som alla måndagar. Jag ska vakna,ät frukost,prata, ta på mig osv. Sen gå ner till bussen till skolan och efter skolan hem till mamma.

Tisdag

Vårt sista NP(YYYEEESSSS!!!!). Minns egentligen inte så mycket om den dagen. JUST DET! Jag och mina kompisar lekte dunken! Det är svinkul! Även hur äldre man blir känner man sig ändå yngre!

Onsdag

Dem gamla rutinerna. Fast jag cyckla, men jag är hos mamma så det är inte så långt till skolan. Typ 5-7 minuter.

Torsdag

Vi fick reda på klasserna! Jag går(nästa termin) 72A...kanske man inte skulle säga men #YOLO!

Hamna iaf med min närmaste vänner! :D

Fredag

Nu har vi kommit till idag!

Samma rutin fast jag åkte bil(haha,jag vet en latmask,men den var fem i och jag börjar 10 över).

Gjorde klart min kasse i syslöjeden.

Idrott.

LUNCH(det blev pizza!!!!)

Rast

Spela bordsfotboll och bubblan(jag och min kompis drog sönder ett kort XD)

Lektion

Rast40 minuter(längsta rasten vi har haft det här året.).

Lektion

Slutar skolan,går hem och lyssna på musik

Hemma,käka macka,titta på tv 10 minuter,datorn,YT,sims,här

Det var min skolvecka!

och imorgon är det eurovision! Och österike hade rätt så skumt bidrag(förlåt alla österikare) men ändå väldigt rolig.

 

Syns imorgon

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards