clair

Alla inlägg under mars 2013

Av Blogg - 29 mars 2013 10:18

Igår var jag och min bästa och hennes lillasysters kompisar.Vi hade as kul.Vi sprang bara för att plinga på hos nån!Haha!Vi hade as kul.Och ja självklart klädde jag ut mig till påskkäring.Ska lägga upp bilden på mig och mitt godis.
Glad påsk! :)

Jag och mitt godis!

Av Blogg - 17 mars 2013 19:57

Jag har suttit i två timmar i en buss med toalett!Och jag har inte kissat!!
Så nummer ett är att gå på toa sen duscha. Sen kvälls macka.Mmm
Skrivet nåt mer imorn.
Bye!
Clair

Av Blogg - 17 mars 2013 18:20

Hej alla!
Nu åker jag hem från mammas kille.
Det var rätt roligt där.
Han har några kosor och jag tål inte riktigt doften från ko-skitet.Usch
Men nu är jag på bussen med mamma och min lillebror.
Det kuppar lite grann och det gör mig lite åksjuk.Men som tur spyr ja,g inte :)
Ha en fortsatt söndag kväll.

Ps.Imorn ska jag vara hos min pv och ska till streetdansen.
Så det blir inte så mycket bloggande.
Hejdå :)
Clair

Av Blogg - 15 mars 2013 16:56

Jag är så jäkla trött på detta!FAttar inte folk vad man har gått igenom i livet!!!!

JAg har skilda föräldrar,min mammas kille har dött(ungefär för ett halv år sen) och får gå till en grej;jag vill inte prata om det.

MEn asså,jag orkar inte det längre!Jag blev mobbade sen liten sen när jag byte skola blev det värre!De nya killarna är JÄTTE taskiga(ta inte illa upp,jag vill bara säga hur det är.)!Jag är så trött på det.

Jag är glad att jag har så ärliga,trogna och vettiga vänner!Jag är så glad över det!!!

DEtta är nog tredje eller fjärde gången jag skriver om mobbing.

Jag vill att ni INTE hamnar i sån här sitasion(stavning?)!Snälla!Gör det inte!


Hejdå haa det så bra! :)

Av Blogg - 14 mars 2013 16:04

Hej,igår skrev jag ju att jagsåg hjärtan överallt.Gud..Vi är ihop!!!Hör du mig!!!!!
Jag är väldligt glad. :)
Det var allt!
Ses ;)

Av Blogg - 13 mars 2013 16:21


Hej.

Det senaste dagarna har jag sett hjärtan ÖVERALLT(eller inte överallt..)

Jag tror gud ger mig ett tecken(jag är inte kristen,men det ingår inte detta!!!)...

Det är så skumt.jag ser hjärtan på marken,på himelen och på min lärares tröja!

Jag är inte tokig!Inte tokig!

Allt det jag skriver är sant!

Men kolla här.

Justin Biber och Anton Ewald är ju rätt lika faktiskt.

Kolla barra!

Håret asså!WOW!

Okej,syns ;P

Av Blogg - 11 mars 2013 15:56

Igår(söndags)fick jag min...MOBIL!!!Efter två veckor lagning!YIPPI!Jag är så glad.

Dom på NetONNet har tagit bort dem värsta skrommorna från mobilen och det är ju JÄTTE BRA!   

Men jag behövde hjälp med mina extra telefoner(mest mi sista som jag inte kunde sicka SMS och RINGA!!!)   

Men det känns skönt att ha tillbaka den.


Men nu under de två senaste timmarna nu under dan har jag tänkt..Jag har blivit mobbade när jag var liten.

När jag gick i ettan eller tvåan så var jag DÖDS kär i en söt,snäll och rolig kille som gick i min klass.

Dem andra som gick i min klass var jätte taskiga!

En dag när mamma hämta mig efter skolan gedde några mig en penna och det var från "han".De var as taskiga.

Men jag lyckades att pussa han på kinden!!!MOOHHA!


Och sen sa en tjej som var ett år äldre än mig så här hela tiden"Clara färdiga gå,Clara färdiga gå!".Jag börja stor grinna då.Jag gick bara i förskolan(eller ettan.Minns inte?).

Sen sa några bakom min rygg fet till mig och de gör de ännu idag!FET!

När jag kom hem börja jag gråta!!!

Jag vet att jag har problem med vikten men mina vänner accepterar mig för den jag är!Och jag har kämpat!Jag är stolt över mig!!!


Om ni blir retade..Skit i dom!Du är en fin person!Du är fin som du är!!!Dina vänner accepterar nog den du är!


Tack för att ni läste!

Hejdå!

Av Blogg - 8 mars 2013 15:28

Jag är så ledsen över alla taskiga kommentarer och inlägg!Jag är så ledsen!

Jag vill inte sluta blogga!Det är mitt liv!Jag hoppas ni förlåter mig :(

Hejdå.Säg till om jag skriver nåt taskigt.

Bye

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards