clair

Alla inlägg under juni 2014

Av Blogg - 30 juni 2014 10:39

Hej hej!

Jo,jag har deltagit i en tävling.

Som MoaMurdress har gjort.

Där ni kan delta i en tävling där ni kan vinna 3 svincoola tröjor, men får bara välja en tyvärr.

Och om du vinner medföljer även en autograf från henne och en presonlig hälsning.

Tävling är rätt så lätt, du behöver bara välja en tröja. Videon, hennes blogg och webbsidan med tröjorna kommer finnas lite längre ner i inlägget.

Hon kommer utnämna vinnaren om en vecka(hon la ut detta 29/6).

Och vinnaren kommer presenteras på hennes blogg(som kommer finnas därnere).

Lycka till hörni :)

Allt ni behöver veta finns på hennes blogg+video


Hejdå <3


www.epicfaiil.se

dressedtokill.se

www.youtube.com/watch?v=aZ8Q/HTjr8Q                 

(kanske skrev fel på video addresen men videon heter "Giveaway dressestokill.se")                                                                                            

Av Blogg - 16 juni 2014 09:10

Hej allihopa!

Ja, i fredags(efter skolavslutningen) så slutade jag sexan och ska börja sjuan.

Jag är lite exalterad(ivrig) att börja sjuan och jag ska försöka börja vlogga delvis ska göra några LP(Let`s plays).

Men två dagar innan skolavslutning(onsdagen) fick vi klä ut oss. Jag hade en pyjamas och en nalle(som heter Björne). Pappa kalla mig sömntuta.

Sen dagen innan klippte jag mig.Jag blev nöjd. Jag som har "emo" lugg klippte den lite. 


Sen det där om 100 babies challenge. Man får flytta.. Förlåt att jag ska fel.

Och idag skulle jag ut att springa, men det blev inte av för att jag hostar och nyser(just nu undrar jag ifall jag håller på att få förkylling eller få feber...)


Men vi ses snart(hoppas jag) och jag vet att jag gjorde väldigt med ()(kommer inte ihåg vad det heter...).

Men vi ses! :)

hej

Av Blogg - 3 juni 2014 18:30

Hej hallå(känns som jag alltid börjar såhär).

Ja, jag har inte lagt upp ett inlägg på ett tag. Men jag har haft annat för. Som att gå promenader, spela spel på min nya telefon(efter ett halvårs kämpande så fick jag den!).

Idag har vi skrivit dikter/poesi i skolan!

Jag och min kompis(som jag sitter brevid nu) skrev masvis. Jag skrev sju stycken. Visa var små, visa var rätt så långa.

Men en som jag blev jätte nöjd med var:

1.

Jag sitter bara här

Ser när regnet ösa ner

Jag fattar inte hur du kan vara borta

Jag reser mig upp och går fram till det som är kvar av dig

Kommer alltid sakna dig


Och efter jag skrev dikterna så tänkte jag ha en "utställing" av era dikter som ni kan skicka till min mail.


Ses! hoppas ni skriver

clairblogg@gmail.com

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards