clair

Alla inlägg under april 2013

Av Blogg - 28 april 2013 17:17

Hej,jag ska börja jobba med en sketh.Och jag vill ha ERAN hjälp att komma på något.

Titlen är:

"Hemska läxor"

Det handlar om:

Ett barn som hatar sina läxor och vill dra ner till marken(helvetet).

Hoppas ni kommer på något. :)

Ses!

 

  

HELP ME PLIIIZZ!!!!

  

Help Clair

  

Så jag dansar lyckligt!

  

Och blir galen!!!CRAZY!

  

Och kanske lite tår färdig.

  

Och jag blir förvånad.

  

Och det blir skratt retande!

  

AND SUPRISE!

  

Och ett bra slut!

 

 

 

  HEJDÅ!!!

Av Blogg - 27 april 2013 07:00

Hej och god morgon!Jag har sovit hos mormor och hon har ingen data så jag kör på mobilen. Jag vet vad K betyder och jag älskar Justin!!! Här är några gjrejer jag vet om honom.
1.Han böjarde spela trummor när han var 4/6.
2.Han blev artisst när han var 14 år.
3.Nu är JB 19 år gammal.
4.Hans förobild var Michel Jackson.
5.Han spelade och sjöng ute på gatorna med sin gittar.
6.Han har 38 miljoner på facebook följare .
7.Han blev upptäckt på YouTube och han la upp först 8 låtar som han har gjort.
8.Han är från Cananda.
9.Hans ex-flickvän är Selena Gomez.
10.Han har minst hundra låtar!!!
Nån på insta sa att jag har någon koll på han. Men det har jag visste! Dettavar tio saker jag vet om han!!
Och lyssna ellet tänk på vad folk tycker och tänker om dig. Du vet vem du är och va stolt över dig själv!!! Det är jag i alla fall.

Clair bryr sig inte vad folk tyckrr och tänker,och då ska du inte göra det!!!!

Av Blogg - 24 april 2013 15:30

Hej!

Idag fick jag äntligen min LoveWell film!Den heter "När skratten tystnar"

Musikalen var faktiskt väldigt sorglig! :(

Men ändå bra!Det var spännade.Den är nästan som "När lammen tystnar".

hejdå LoveWell 2012 och hej 2013!!!


Följ mig på Twitter:

Clair.bloggplatsen

Av Blogg - 18 april 2013 15:55

Det tråkiga är att jag tog sprutan idag!!!

Och det roliga är..LÄS!


Jag skulle på toan och skulle göra en grej på toan.Och sen sa jag:

"Mamma!Jag får inte upp knappen!!"

Mamma kom fram till mig och knäppte upp knappen(tack och lov så slapp min blåsa spricka!!)

Sen sprang jag in på toan och gjorde "det där!".Haha!

Sen en annan rolig grej

Jag har SO-prov på Fredagen(det är inte det roliga.) sen börja jag prata om min förra SO-lärare jag hade på min förra skola och jag sa:

"Jag min lärare jag har nu är bättre än min förra.Han satt bara och snusade och gick in på Facebook.

Men den läraren jag har nu går ju in på DN(dagens nyheter!)"

Sen började jag och mamma gapskratta!!!!


Tack och hej leverpastej! qwertyuiopåälkjhgfdsacvbnm

qwertyuiopåasdfghjklöäzxcvbnm

 

Av Blogg - 16 april 2013 18:08

Majblomme försäljigen har nu börjat!

Alla som är 9-13 börja nu!

Nu säljer jag också.Tredje året i rak!Och Lovewell tredje året i rak!YES!

nu har jag sålt för 461 kr.

Ska sälja imorn med en kompis också.Med min bror.Det är han första år.Och jag vill att han ska vara med oss.

Det är kul att sälja!


Hejdå!


Ps,alla som säljer majblommor.Lycka till ;)

Av Blogg - 14 april 2013 10:27

Jag har gjort en video.
Förlåt för pussen och hackingen.
Hoppas ni gillar den :)

Av Blogg - 13 april 2013 09:58

Har frågestund på bloggen! ;)

Bara kasta frågor på mig!

Pice!     


Ps,vi kör på video! ;)

Av Blogg - 7 april 2013 14:36

Om några dar(månader,veckor,skit i det vi kör nån dag.Förslag?).Det skulle bli kul att ha det.

Och nu har jag fått spelet The sims 3 Övernaturlig.

rekomderar det verkligen! :)


Kul och spännade!Hoppas ni också kommer gilla det.

Hejdå!


Kik:Clarieson

Insta:Clarieson


Hejdå ;P

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards