clair

Alla inlägg under november 2013

Av Blogg - 22 november 2013 22:14

Idag har jag gjort ljus (ljuslyckta) tomtar och kort.
Jag har tre nya kompisar Lenart, Bert och Bertil. Bilder finns på Insta.
Jag har gjort en lussekatt som man kan ha ljus.
Det är väldigt enkelt att pyssla fram detta. Och om två veckor är det DECEMBER! Och snart jul! Ich vetifan (förlåt för mitt språk) hur många veckor det är.

Hejdå och God Jul i förskott.
Och justideja om två månader fyller jag tretton och jag håller på att planera videos till YT hoppas ni kommer gilla det

Av Blogg - 19 november 2013 15:34

Hej

Jag har börjat sminka mig och jag tycker det passar och jag vill dölja mina finnar.

Men då sa min en kompis till mig"Varför sminkar du dig?"

Jag svara"Jag vill inte att mina finnar ska synas."

Då sa hon världens klokaste ord:

"Man ska inte dölja det man har inuti och hur man ser ut på ut det utrye(Stavning?) man ska bli resperterad som man är!".

Jag börja ångra mig lite. Många sa att jag passa i smink och därför ville jag fortsätta att sminka mig. Men hon var klok och sa det.

TACK!

Och dölj inte vad ni har på utsidan det är insidan som räknas   

Av Blogg - 13 november 2013 20:45

Hej allihopa!
Nu är det november och det är nu det börjar bli kyligt. Så det är en ingen ide att ha linne nånå (hade det en gång ångrar mig stort!).
Det jag vet man brukar ha på hösten är lite mörkare färger på kläder och så(är inget modegeni what ever?).
Och nu har jag faktiskt funderat på videos och det kanske kommer nästa år. Who know?

Srry för att jag inte lägger upp så många inlägg nu har ju massor läxor och lite fritid så räkna med två inlägg per månad.
Vill se mig filma på min telefon så gå in på videofyme och sök på clair.
Har ni frågor? Fråga på i kommentarerna!
Vill du se min vardag? Sök på Clarieson på Ig (instagram).
Ses ?

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards