clair

Alla inlägg under november 2012

Av Blogg - 26 november 2012 16:19

Hej!

Jo,jag känner för en fråge stund.

aaa...Faktiskt.

Fråga vAD SOM HELTS!I hela världen.

Men inga fyllo saker tack!   

då blir jag glad!!   

AAA..Så glad blir man.

Amen fråga mig vid bloggen.

För jag är ALDRIG!ALDRIG!Inne på FB.

Amen.Bara fråga.

Vad som helst.

ha så kul!

Nu vill jag lägga ut videos.

Bye!


PUSS OCH KRAM!


CLAIR!! <3


I LOVE YOU!   


Av Blogg - 25 november 2012 10:56

Jag saknar min bästa.

Vi har pratat på jätte länge.

Jag saknar henne verkligen!!

Hon är med en annan.

Det känns som vår vänskap spriker.

Jag skriver ju låtar.OM MINA KÄNSLOR!

Glada och vissa ledsna.Mest ledsna(tror jag...)..

JAG VILL LIKSOM PRATA MED HENNE!

Mer ett bara "Hej,ska vi göra nåt?".

Jag vill vi ska vara på rasterna...

Jag saknar vår  tid.

Väldigt mycket.

Jag skriver inte mer.

Man fattar varför.

Hejdå...   



Detta har jag tagit ur min dagbok i april.Den 24.

Det var jobbigt att mista sin bästavän.

Men..Om ni har förlorat eran bästavän och ni vill ha han/hon för e själva

så kan ni förstå att din bästavän inte har bara dig.Utom andra också.

Hoppas ni förstår ståra och små.

Här har är ett fim jag ett fim tips från MSP!


SE BARA MINA FILMER!!!!DE ÄR ASS GRYMA!!

Eller se Ronjas filmer(jag minns inte hennes andra grejser) som heter=När en ängel faller.1-9

Syns! 

Av Blogg - 17 november 2012 21:23

Hej hej.

Nu kan ni messa,kolla mig på FB och IG(Instagram alltså).

men var beredd på mitt ansikte.Men jag har ett vacket lende.   

Så här heter jag på Instagram on ni vill följa mig. Clarieson

På kik.On ni vill Messa med mig. Chinaan

Och på Facebook. Clara Eliasson.


Hejdå.Ha så kul med mig på datorn och på telefonen.


Ps,Om ni vill titta på telefonen så är det bara att skriva på internet grej som på datorn:

www.clair.bloggplatsen.se


Syns.

Bye bye.Bajsan :)

Av Blogg - 15 november 2012 16:49

Jag har TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!

Asså,det känns som man bara vill ligga och dö på golvet.

Men tänker ju likson så här

-ööööhhhh,va fan ska man göra av med livet?

Och sen en timme senare....

-MAMMA!JOCKE LIGGER DÖD PÅ GOLVET!MAMMA!


Så kan det gå(kanske inte riktigt)när man har jävligt tråkigt.

Det ska ni veta..................


Jag ska göra ett test på mig.Göra en massa C och hålla andan och se om jag röker.Eller får vi se om jag dör.Önska mig lycka till för nu börjar vi.(Om jag gör 5 rader röker jag :( )Nu kör vi.

cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc


7 halv!JAG RÖKER INTE.

Se min nya film.Ondska och kärlek.














































































































































Jag visste ni skulle titta ner.

 

HEJDÅ! ;)

Av Blogg - 14 november 2012 15:51

Idag har jag gjort läxor,såg en hund pinka när jag gick hem och tänkte "uuuusssshhhhuuuusssshhh!!" och sen en tutte och haft idrott med 5A klassen.Vi tjejer var med 5A tjejer och våra killar(i min klass,alltså 5B)hade idrott med 5A killarna.Det var kul att dela upp tjejer och killar.

Och nu kom vi in på det.Asså,lärare skiller på tjejer och killar.T.ex att en kille har babblat 5 gånger och på den sjätte gången säger fröken till argt och irrenterat t.ex så här säger en fröken "PELLE!SNÄLLA KAN DU VARA TYST NÅN GÅNG!" och sen babblar en tjej 10 gånger och på den tinonde säger fröken så här t.ex "Snälla Lisa kan du vara lite tyst?".

Så det har blivit en stor grej.

Och här ett exempel till på idrotten.


Lisa är med tre killar som har spelar fotboll.

Killarna passar bara till varandra och lisa får ingen pass då säger läraen.

-Lisa,nu får du skärpa dig och ta bollen nån gång.


Men vad kan det ro på då???   

Jo,killarna har mer muskler än tjejer.

Eller kan man säga så här:

Killarna har musklerna närmare varandra så då blir

det lite starkare än tjejer.

Förstår ni tjejer och killar???   

Jag tar det igen.Killar har mer muskler...   

Än tjejer. 

Ni förstår nu va??


Då säger jag........




















HEJDÅ!!!!!

Av Blogg - 5 november 2012 19:25

Ja,just nu lyssnar jag "This is me".Det är Demi lovato som sjunger den.Jag älskar den.

Jag tänkte sjunga nästa år på Lovewell.Jag tycker den är så härlig.I LOVE MUSIC!

I LOVE DANCE!I LOVE SING!Det kan man ju säga kan ju bli min nya låt titel.

Jag älskar att skriva musik.Men ibland när det är helt tyst så sjunger jag.

I LOVE MUSIC!I LOVE DANCE!I LOVE ME!I LOVE SING!

Exat...När älskar allt inom teater,skrivande och....mitt största.

Musiken.När jag skaffar mig en Laptop.Så kommer jag lägga upp

en video när jag sjunger.Här på bloggen or youtube.

"or"Betyder "eller".

I love singing.


Det var allt!!!

HEJDÅ!

Av Blogg - 3 november 2012 10:34

Jag vet icke/ej/inte varför jag skrev "My name is".Jag ville nog bara vara lite tramatiskt.

Men mitt riktiga namn är ju Clara.Jag skriver inte mellan namn eller efternamn .

Fint va?Det är bara tre som heter så i min stad.

Ja,igår var jag på kalas i fyra timmar.Det var jätte kul. :)

Ja,det var inget mer.

Syns om några dagar tror jag...

Eller?? O_o

Kanske??  O_o


Ne,nu säger jag hejdå.

Hejdå.

Av Blogg - 1 november 2012 18:43

Hej!

Det var ett tag sen jag skrev på Clair.

Kul att skriva igen.

Clair är lite som en dagbok för mig.

Det gillar jag.

Inget mer att skriva nu ikväll.

Hejdå! :P

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards