clair

Alla inlägg under mars 2014

Av Blogg - 28 mars 2014 18:47

Hej hallå!
Idag är jag på disco! Whoop whoop!
Jag kommer lägga upp videos på vfm.Och vvet detdet kom tidigt!
But..WHAT EVER!
Ses

Vfm

Av Blogg - 24 mars 2014 07:24

Hej!
Under dagen kommer det att komma ett Video inlägg på vfm.
Jag säger inte vad det är men en ledtråd.
Jag kommer att stå vid en dörr.

Ses på Vfm. :)

Av Blogg - 23 mars 2014 07:31

Hej!
Ja, jag vet att inlägget kom lite sent. Och jag var uppe jätte sent och spelade the sims (vilken spelnörd man är xD).
Men jag har märkt att några läsare (och kanske mina vänner, jag vet inte. De är liksom anymunt) börjar ställa frågor och "challengs".
Och om ni undrar något om mig eller vill att jag ska göra grejer så kan ni fråga där.
Mitt använder namn är Clair12.
Ses <3

Av Blogg - 15 mars 2014 13:53

Hej!

Idag tänkte jag köra"30 saker du inte kanske visste om mig".


1.Detta är första gången jag kör det.

2.Mina favoritt artister är Katy perry,pink,kesha.

3.Mina favoritt band är state of drama,on replupic,imange dragons.

4.Jag håller på att skriva manus till mitt första vlogg inlägg.

5.Har inget redigerings pogram...

6.Min favoritt youtubers är cutiepie,pewdiepie,clara henry,keyyo,danisnotonfire,amazingphil,smosh,ander
ashaglund,williamspetz,lifesimmer.

7.Jag tycker det är synd att Wiliam har slutat vlogga.

8.Men jag förstår varför.

9.Jag har skickat mail till Keyyo.

10.Men har inte fått något mail(när jag tänker efter så kanske jag skrev fel mail...).

11.Jag ska börja sjuan nästa termin.

12.Jag avskyr snö!

13.Jag har ingen aning varför,men jag gillar bara inte kylla.

14.Jag kommer bara bli 1.60 lång.

15.Jag är 1,51 o halv.

16.Jag spelar minecraft ibland.

17.Jag spelar sims  rätt så ofta.

18.Jag gillar scince-fiction böcker.

19.Jag har sett alla starwars filmerna och faktiskt gillat dem.

20.Min favorit låt just nu är "Haunted" av Taylor Swift "Can`t rember to forgot you" shakira & rihanna och "dark horse" av katy perry.

21.Jag ÄLSKAR marabou chocklad.

22.Min favoritt smak är chocklad och jordgubbar.

23.Jag gillar inte köttbullar och mackroner.

24.Jag är en sådan tjej som kan prata rätt så mycket om EN sak.

25.Jag gillar att klaga(ibland).

26.Jag gillar kryddan curry.

27.Jag..Jag vet inte vad jag ska skriva..

28.Jag gillar syslöjd.

29.På min fritid brukar jag titta på film.

30.Och detta var slutet på min "30 saker du kanske inte visste om mig".


Hejdå


He

Av Blogg - 9 mars 2014 16:19

Hejsan,hello,hey,hi,òla osv...

Hej!

Jo,jag vet att inlägget skulle komma igår...Men jag glömde och var uppe väldigt sentl...

Och jag blev arg och väldigt glad igår.

1.Jag blev arg för Ace Wilder var högst upp när jurygrupperna rösta(inget hat nu,jag säger bara jag tycker.)

2.Jag blev glad för att Sanna Nilsen vann. Hon förtjäna det faktskt. Hon hade en vettig låt.


Och har ni sett Daniel Norbergs parodi om melo?

Ja,om ni inte har gjort skulle kommer jag länka här: www.youtube.com/watch?v=dAVDenFlcMM


Jag tycker han är väldigt rolig och gör bra videos. Han är as grym ;)

Sen gjorde han en parodi på Sanna Nilsens vinnar låt.


Ja,då ses vi nästa lördag.

Och vloggs kommer snart.

I PROMISE!

Kommer nog spelvideos och vloggs

Harjå.

Av Blogg - 5 mars 2014 09:22

HEJ!
Jo, jag lägger inte upp små många inlägg men det ska jag göra nu på lördagar.
Jag har lite mer tid då och har inte små många läxor (eftersom jag har NP).
Så jag får väl "försöka" lägga upp fler inlägg.

Och just.
Ni vet att jag ska börja vlogga snart.
Jag kommer göra spelvideos (för att ju en gamer) och vanliga vloggs.

Hejdå syns på lördag <3

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards