clair

Alla inlägg under december 2012

Av Blogg - 31 december 2012 18:01

HEJ!Nyss(en timme sen)såg vi fyrverkier(stavas det så?).Adja,det var jätte fina.Och sen har min pappa skrivit "Gott nytt år" på en chocklad tårta...MED GLASYR!mmm...Okej...Har inget mer att skriva.Bye

Av Blogg - 31 december 2012 09:33

Hej,idag drömde jag att jag och min klass åkte till ett ställe där vi badade och en av mina kompisar som aldrig borstar håret var tvungen att nästan klippa av allt hennes hår!Och det vill jag inte.Om hon bara bostar håret så behöver hon inte klippa av allt hår.Om hon bara bostar det så blir det så fint. :) Det var idag.Gott nytt år!!!
Önskar jag,Clair.

Av Blogg - 20 december 2012 16:58

Jo,jag byte inlägg.För jag tyckte inte det var så trevligt.

Adja.Det jag tänkte göra i lovet blir ju att vlogga och skriva och sova MYCKET längre.

Och innan jag åkte hem från min kille fick jag två presenter.2 hjärtan och ett hjärta där det stog LOVE.

Gulligt va?

I år har jag två jular.

I love!!


Hoppas ni får ett toppen lov!!!


God jul ch gott nytt år...

CLAIR!!

Av Blogg - 19 december 2012 16:29

Jag laddade nyss ner appen.Coolt va?
Detta är mycket roligare än på datorn.
Hejdå!!
Puss,puss
Ps..Där uppe är en bild på mig.Jag har långt hår...

Av Blogg - 19 december 2012 15:15

Nu...Nu jag har ett stort problem!

Jag kan inte säga i mot min kille!!   

Asså.Mina vänner säger att jag ska säga till han.Men det går inte.

Jag fick inte ett ord fram!

JAG KLARAR INTE AV DET!!

Även...Jag vet inte.Men jag inte göra slut.


Men strunt i det!

Jag vill gärna gratta en tjej som fyller 12 år!

GRATTIS!!

Ha en toppen dag.

Och ni andra som fyller år...GRATTIS!


HEJDÅ!!

Av Blogg - 14 december 2012 10:05

Hej.Idag e jag sjuk!BUBU!

Och missar mina 3 favorit lektioner.

Svenska(älskar att skriva),musik(älskar att sjunga) och bild(kanske e inte så jätte kul,men jag gillar att vara kreaktiv).

Ska hämta en clementin.(Sägs att vara bra när man e förkyld ;)

Ja...

Jag blev ju ihop igår...Nej!Förrgår!

Igår hade vi Lucia.

Min kille sjöng "Vår julsikna har rymt"Han sjöng några verser.

Han kanske inte e arlla bäst(Jo,det e han.Han e väldigt duktig),fast de e han!


Och ni som e också förkylda...


KRYA PÅ ER!

Och nu tog jag snorgrönt...Ussshh!

Jag byter! ;)

 

Krya på er!

 

EN BASSE KRAM FRÅN,LILLE MIG!

CLAIR!

 

Älskar er!Puss och krya på er som e sjuka.

Av Blogg - 12 december 2012 15:05

Jag e ihop!Med den härligaste kille i 5A!   

Vissa vet vem han e.

En kompis säger att vi passar bra ihop.

Och idag pussade vi..       

Han e så gullig.

Asså,förut så kan man säga att några killar i han klass och min klass trodde vi va ihop!!HAHA!

Fast...Det e inget om att sktatta åt nu.För nu e vi ju ihop.Den 12/12-12.

Coolt och nice.


Hejdå!


Puss,puss... <3

 

Och Anna.Om du läser det nu(och förlåt om jag skrev ditt namn)berätta för min kille att jag bloggar.

Puss på er!

 

MVH//Clair

Av Blogg - 7 december 2012 20:12

HEJ!!Idag har jag tagit spruta. För livmoderscancer.Vissa av mina klasskompisar gapskrattade och jag med för att jag tyckte det var roligt när jag gick liksom med den där nallen.Eller vad jag kallar den stornalle....Pinnit.....

Ni får någ hämta ett förstorningsglas för att se vad den heter.

Och jag tänkte kanske melja Nyhetsmorgon.Jag vet inte varför.

men konstigt nog ville jag vara med.DEt skulle vara coolt.

Ja,snart tänkte jag skaffa mig en laptop.För 5 tusen.Bara två tusen till!   

GUTT!Eller köper jag upp allt för smink och sånt...   BUBU!

Adja.Nu är jag hos mamma,och hon tänker plugga till ett nytt jobb.

Jag tror nästa år för  när vi gjorde hemma gjort pizza sa hon att vi skulle få ett bra år.

Så jag fråga vad.

Idag handlar det om två gjerjer.Här kommer nästa.

 

Kommer jag bli otrogen?

Asså..Jag har ett problem.

Jag gillar "typ" två killar.

En som bor i skåne,och vi träffar varandra på Lovewell varje år.

Och en som går i min skola som går liksom i 5:A klassen.

Jag vet inte vad men jag gillar inte riktigt(jag tycker om han som vän)5:A killen.

Vi brukar kanske prata och busa lite med varandra.Är det ett tecken att vi två kommer bli tsm?

Och sen ni vet han från skåne Emil!   

I LOVE HIM!

Asså.Jag gillar han men vi sjöng tillsammans.Jag är två år äldre än han.och vi har pussat varandra 4 gånger(ja,jag räknar.Men vi är inte ihop...än...).

Ja snart ska jag lägga mig.

Men kommentra hur jag ska.

Hejdå!

 

PUSS OCH KRAM! <3 

Clair.Puss puss

Och PICE!FRED!

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards