clair

Alla inlägg under februari 2013

Av Blogg - 27 februari 2013 15:29

Jag har gjort slut med min kille.  

Och ni kanske tänker"What?".

Så till mina vänner och mamma och pappa..

Jag har gjort slut.

Hejdå!  (jag valde den inte!!!)

Av Blogg - 23 februari 2013 17:40

Hej.Jo,igår hade jag visst lovat för mycket.Men ni kan fortsätta ställa frågor och sånt till vecka 11 är det nu(tror det iaf).

Okej..Jag var bara upptagen.

Hejdå





Iaf(tiller som inte vet)=I alla fall

Av Blogg - 22 februari 2013 14:45

Vi fortsätter tills klockan 5.För att jag ska simma!

Och imorn går det inte heller för då ska jag till kalmar och lämna in min telefon.På lagning.

Hejdå.

BARA ÖS PÅ NU!

Av Blogg - 22 februari 2013 11:44

Nu är det sista chansen att fråga.Ni har tills 13.00(alltså klockan ett ni som inte vet.)börjar frågestunden.

Så skynda på!fråga på!

Kom ihåg:

Tills kolckan ett 13.00

Har också frågestund på Insta.Där heter jag Clarieson.


syns vid klockan et!

Av Blogg - 21 februari 2013 08:47

Ja.Okej,fråga bara vad som helts men kom ihåg..

Jag är ny med filmanet.Så det kan inte bli adelsens "perfekt".Ok eller?

För i mitt rum hemma hos pappa är det så mörkt.men här kan ni fråga mig:


Kik=Chinaan

Facebook=Clara Eliasson

twitter=Clair.bloggplats

Skype=Clarieson1

Msp=Clair


Och sen kan ni fråga via bloggen också.

Ses ;)

Av Blogg - 15 februari 2013 18:16

Skriv er fråga här på bloggen eller på facebook!

Min FB(miss döm inte bilden!jag tog på mig nyss tröjan!)=Clara Eliasson.

Hejdå!

Hejdå!

Hejdå...










Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HEJDÅ! Översättning=Hejdå

 

 

 

 

 

qwertyuiopåäölkjhgfdsazxcvbnm

Av Blogg - 15 februari 2013 17:25

Jag orkar inte mera!Min kille sa att(han sa inte det,han hade bara hört så han sa inte det!) folk sa att jag va fet!

När jag kom hem var jag helt förstörd!!!!Jag grät och grät!    Jag har ju för f*n också känslor!Jag är inte bara ett feto eller jäkla skit(förlåt för mitt språk   )!!!!!!!!

Jag bara orkar inte.

4 år(okej då,3,5 år)var det lungt med allt skit(fast det var ju min gamla skola) och sånt!Och nu är det tillbaks!Asså,man vill ju inte gå på en skola när folk snakar skit bakom ens rygg!dEt är in snällt!

Ni som har prolblem med vikten eller nåt annat.Jag fattar.Mina vänner respekterar mig för den jag är!Nu håler jag nästan på att gråta..

Ni är taskiga.Mot andra.Känns det verkligen bra?Har ni det svårt där hemma?Prata med en fröken eller en kurator.

Skönt att få äntligen ut det!Hejdå.

Hejdå!Hoppas ni hade ett bra Alla Hjärtans Dag.Jag fick gelè hjärtan av min pv(orkar inte skriva pojckvän!Oj,nu gjorde jag det!Haha!)


Hejdå!!! <3

Av Blogg - 13 februari 2013 19:22

När jag hörde Uncover Zara Larsson så kom jag ihåg idag att en av min killes klasskamrater tappade en rösten.

Och sen minns jag när jag var liten...DEt är svårt att förklara men jag hade det jobbigt i skolan.

Folk retade mitt namn,sa jag var fet och så vidare!Det var allt.

Och nu vet jag varför jag bloggar för att...

Jag hade det svårt när jag var liten.


Hejdå.Hoppas ni har det lättare! :)  :(

Presentation


Hej och välkommen till min blogg här läser du om Olika saker T.e.x Fridtid,vänner

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Kommer ni titta in på min nya blogg? Jag är ju liksom SÅ mycket "coolare"!
 Vet inte, kanske inte
 Varför? Tölp....
 Ja, du är en väldigt intersant person och jag gillar dig "blink"
 Okej då, om du säger så
 YAAAAS BITCH YAAAAS
 Ja
 Nej
 Kanske
 NOPE
 Du är tråkig och du är wannabe...Tönt
 Jävla ego, sluta göra reklam på dig själv
 Älskar att du skriver elaka saker om dig
 Love ya, kommer läsa din blogg så klart
 Jag inte vet
 Let the blog be with u(detta är ett ja)
 Jag är din vän och jag supportar dig, jag gillar inte din blogg men du hotade ju mig såå
 Du är klok,(lägg till fler snälla saker om mig), så ja
 TÖLP,TÖNT, ett annat elakt ord på T
 SATMARA!
 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla här!ALLTING!

Viktig grej!

Bara kolla här och där!

Och nu är jag här!

Bara förenkelhetenhetsen skull.

Titta bara.   

Menyavdeling! ;P

Här hittar du frågor,inlägg och så vidare som är tråkigt! Men lite roligt! :P       Jag vill att angie ska vara med mig hela vägen!

Welcome to me om allt möljigt! ;)

Kolla dit

Kolla hit

Si så där!

Nu var du där!

 

Kolla om du kan/Clair

Min gästbok avdeling! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards